9.5.2013

Luonnontilassa

Olen nyt kuukauden ajan käyttänyt suomalaisen Flow kosmetiikan shampoopalaa ja hiushuuhtelua. Hiukseni olivat jo jonkin aikaa tuntuneet jotenkin elottomilta, niiden luonnollinen väri oli yhtäkkiä tummunut huomattavasti (en ole koskaan värjännyt hiuksiani, mutta nyt ne olivat tummuneet niin, että sekin vaihtoehto kävi jo mielessä) ja ne myös rasvoittuivat tosi nopeasti. Päätin kokeilla, auttaisiko luonnonkosmetiikka näihin ongelmiin.



Heh, havainnollistavat kuvani eivät ehkä nyt ihan onnistuneet, miehenkin ensimmäinen kommentti oli: "Oiskohan eka kannattanut harjata hiukset?". Toisaalta nuo kuvat kuvastavat kyllä aika hyvin mun hiustenhoidon tasoa: pesu+hoito ja harjaus (hmm, siihen voisi panostaa). Ei muuta. Kampauksiakin on oikeastaan kaksi: hiukset auki tai ponnari. Mutta hei, eivätkö hiukset näytäkin luonnollisilta?! Ja siis nämä ovat kummatkin niitä jälkeen-kuvia;-)


Mutta siis takaisin asiaan. Olen ollut tuotteisiin todella tyytyväinen. Flow-kosmetiikan sivuilla varoitellaan, että ensimmäisten shampoopalapesujen jälkeen hiukset voivat tuntua rasvaisilta. Mun kohdalla muutos oli heti parempaan. Hiukset tuntuvat puhtailta ja rasvoittuvatkin nyt hitaammin. Lisäksi niiden väri on omasta mielestäni ihan selvästi kirkastunut ja ne myös tuntuvat tuuheammilta. Kaikin tavoin hyväkuntoisemmilta kuin ennen.

Helposti vaahtoavalla palalla pesu on ollut musta helppoa, eikä hiushuuhtelun sekoittelukaan lisää suihkuaikaa mitenkään liikaa. Ainoa miinus on, että pala kuluu aika nopeasti. Kuukauden käyttö ja pesu kolmen päivän välein ja enää pieni liuska jäljellä. Mutta kaikkihan on suhteellista, varsinkin kun palaa ennen mulla oli käytössä Tigin jättipurkki, joka kesti yli puoli vuotta.


Jos painii siis samanlaisten hiusongelmien kanssa, kuin mä aikaisemmin, niin suosittelen kokeilemaan! Itselläni käytössä Blondi-shampoopala ja Nokkonen-hiushuuhtelu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...